Volg de 2-daagse Customer Journey training
Ben jij klaar om je klanten beter te begrijpen en hun ervaringen naar een hoger niveau te tillen? Dan is onze 2-daagse Customer Journey training perfect voor jou! Laat je inspireren door een ervaren en gepassioneerde UX of CRO-expert van nummer 1 digitaal bureau Concept7. Zo weet jij je klanten te binden op het juiste moment!
Geaccrediteerde trainers op het gebied van customer journeys
Sinds 1999 werkervaring bij uiteenlopende, grote klanten zoals KPN, MVO Nederland, Gemeente Groningen, Intermaris en Hypotheek Visie
Altijd een training bij jou in de buurt
Welke reis maken klanten: van ver vóór de eerste keer dat hij of zij jouw naam hoort tot ver na het moment van aankoop of afname? De customer journey, ook wel klantreis, kandidaatreis of cliëntreis genoemd, tekent dit tot in de puntjes uit. Handig: want zo weet jij precies waar en wanneer klantwensen en -frustraties plaatsvinden. En hoe jij daar als merk of organisatie perfect op in kan spelen.
Je begrijpt wie je klanten en wat hun wensen en behoeften zijn
Je identificeert problemen binnen de klantreis
Je brengt de klantreis in kaart en leert hoe je deze verbetert
Je leert hoe je de ultieme klantbeleving creëert!
Met deze intensieve training behandelen we alle essentiële aspecten van de customer journey. Elk onderdeel verkennen we grondig: van het identificeren en analyseren van touchpoints tot het ontwerpen en implementeren van effectieve strategieën.
Niet elk bedrijf heeft concreet een customer journey manager of een chef klantreis. Maar ben je ondernemer, marketeer of consultant? Dan kan het eigenlijk niet anders dat je, direct of indirect, verbonden bent met de klantreis. Super interessant voor jou om hier meer over te leren dus!
Al enige ervaring in design thinking of kom je net om de hoek kijken? Je bent altijd welkom om van onze waardevolle tips en tricks te profiteren: individueel of met een groep
Naast dat onze trainers je graag alles vertellen over de wereld van customer journeys, zijn ze werkzaam op het gebied van user experience en conversie-optimalisatie. Ze geven je dus praktische tips mee die je meteen kan toepassen in je eigen rol. Raak geïnspireerd door hun enthousiasme en expertise!
Ben jij klaar om de impact te ontdekken die een goed ontworpen customer journey kan hebben? Dan is dit jouw training! Meld je vandaag nog aan voor onze 2-daagse training en ga voor een klantreis met succes!
Plan gemakkelijk jouw gewenste trainingsmoment: individueel of met een groep.
Let op: bij 3 of minder deelnemers moeten we helaas de training annuleren of verzetten. Hiervan brengen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte. Samen vinden we een nieuw, geschikt moment voor de training.