Sjoerd Walinga

Sjoerd heeft een grote passie voor usability, user experience, conversie optimalisatie en gedragswetenschap. Als User Experience en conversie-expert bij Concept7 is hij hier dan ook maar al te graag mee bezig.

Het werken voor bedrijven als Menzis, Roompot, Greetz, Philips en Gemeente Groningen leert hem elke dag weer nieuwe dingen en daar krijgt hij maar niet genoeg van. Daarnaast geeft Sjoerd gastcollege op diverse hogescholen en universiteiten. Denk aan Beeckestijn Business School en Rijksuniversiteit Groningen. Verder traint hij professionals en managers bij bedrijven als Talpa, RTL, a.s.r., Essent, KvK en de Belastingdienst.

“Mijn doel is dat alle cursisten begrijpen wat de impact kan zijn van de werking van een digitaal product op gebruikers en de organisatie. Tijdens deze 3 dagen leer je alles over de fundamenten van gebruikerservaring, bruikbaarheid en toegankelijkheid.”

Ga jij ook samen met Sjoerd aan de slag met het onderzoeken en realiseren van optimale klantbelevingen?

Lees meer over Sjoerd

Mattijs Kemmink

Mattijs gaat al meer dan 20 jaar mee in de wereld van softwaretesten. Je kunt beter vragen waar hij niet heeft gewerkt! Bij vele merken en instanties heeft hij zijn testkennis ingezet en verder doorontwikkeld: van het Ministerie van Veiligheid en Justitie tot aan KPN.

Ook is Mattijs een geaccrediteerd trainer voor diverse testmethodieken. Hij brengt vanuit zijn veelzijdige loopbaan verschillende perspectieven aan het licht. Tijdens de training neemt hij je mee door zijn ervaringen in de wereld van testen en verbindt hij deze aan de theorie van bekende testmethodologieën. Geen zorgen, dat doet hij rechttoe rechtaan. Hij maakt de meest complexe zaken behapbaar door het gebruik van simpele en dagelijkse voorbeelden.

“Mijn doel van deze cursus? Mensen helpen de algehele kwaliteit van software te verbeteren en de kennis te bieden die ik aan het begin van mijn carrière had willen hebben”.

Maak je klaar voor een deepdive in de wereld van testen, met praktische aspecten die direct toepasbaar zijn in de dagelijkse praktijk!

Lees meer over Mattijs

Annelies van Rijn

Annelies studeerde kunstmatige intelligentie en weet alles van mens-machine communicatie. En dat komt overal en altijd van pas. Want of het nu gaat om het kopen van een treinkaartje, het aanbellen bij een intercom, het instellen van de airco in je auto of het leren van een nieuwe taal op je telefoon: we hebben de hele dag door interactie met machines, systemen en software.

Belangrijk dus dat het systeem of de software goed te gebruiken is. Want je wilt dat je doelgroep een fijne ervaring heeft met je product of dienst, je product wordt gekocht of je nieuwsbrief wordt gelezen. Om die doelen te bereiken is het essentieel om in de huid van je gebruiker te kruipen.

Annelies is met haar jarenlange ervaring als UX-researcher de aangewezen persoon die weet hoe je het beste met je doelgroep contact maakt. Maar ook hoe je mensen met systemen verbindt. Door haar kennis van psychologie en cognitiewetenschap kan ze je helpen de juiste vertaalslag te maken. Het doel? Een optimale gebruikerservaring voor je doelgroep én succes bij je organisatie.

“Geloof me: niemand, echt niemand, maakt rationeel keuzes. Ik help je daarom graag aan de juiste tips en tools zodat je je gebruikers en hun behoefte echt begrijpt. Want daar liggen de bouwstenen voor software waar je als merk of organisatie de vruchten van plukt!”

Leer samen met Annelies hoe je je verplaatst in je gebruikers om zo een geliefd product of dienst te bouwen.

Lees meer over Annelies

Linn Helen Gundersen

Linn Helen is onze ervaren conversie optimalisatie (CRO) generalist. Van gebruikersonderzoek, psychologische beïnvloedingsprincipes, SEO, UX-design, contentmarketing, design tot website-statistieken: met behulp van datagedreven resultaten weet ze precies wat de strategische vervolgstappen voor jouw merk of organisatie zijn.

Met haar achtergrond in retoriek weet ze hoe je mensen overtuigt en de juiste snaar raakt. Maar overtuigen begint bij begrijpen. Linn leert je hoe te kijken vanuit de ogen en gedachtes van je doelgroep. In haar werk zet ze dagelijks methodes binnen design thinking en human centered design in. Hierbij verdiep je je in de doelgroep waardoor je een oplossing kan bieden waar je publiek écht op zit te wachten.

Tijdens haar onderzoeksmaster aan de Rijksuniversiteit Groningen wist ze het zeker: het onderzoeken van menselijk, online gedrag is helemaal mijn ding! De opeenvolgende jaren heeft ze zich met klanten uit diverse branches steeds verder verdiept in de wereld van gebruikers, gedrag en data-analyses. Deze twee werelden brengt ze tactisch bij elkaar, om daar vervolgens haar creativiteit genadeloos op los te laten.

“Ik vraag altijd: wat is het doel? Voor wie doe je het en waarom? Daarvoor komt mijn Scandinavische en noordelijke nuchterheid goed van pas!” 

Combineer kennis en creativiteit met Linn en kom tot inzichten die echt impact maken!

Lees meer over Linn

Maak kennis met Concept7

Als strategisch digitaal bureau onderzoeken, ontwerpen, testen én ontwikkelen we digitale producten en diensten. We zetten de gebruiker écht centraal, wat zorgt voor de hoogste conversie en de beste beleving. Naast testing en UX kunnen we je ondersteunen op het gebied van back- en frontend, CRO, copywriting en visual design.

Ook meer digitaal succes behalen? Mitchell, Annelies, Jaap of een van onze andere 55 experts staan voor je klaar!

Linda van Straaten Test Consultant
Linda van Straaten

Test Consultant

Davy Kamerbeek Front-end Developer
Davy Kamerbeek

Front-end Developer

Jaap de Vries Visual Design Lead
Jaap de Vries

Visual Design Lead

Kiki Miedema Front-end Developer
Kiki Miedema

Front-end Developer

Jelmer Idzenga UX/UI Designer
Jelmer Idzenga

UX/UI Designer

Jos de Jong Consultant
Jos de Jong

Consultant

Meer weten? Stel je vraag aan onze trainers!

Neem contact met ons op
Mattijs Kemmink - Trainer